FAQ
Hitta svar på dina frågor här.
Krediter
När du klickar på krediter i menyn högst upp på skärmen omdirigeras du till sidan där du kan köpa krediter. Välj önskat paket genom att klicka på "Köp nu" på det paket du vill köpa. Sedan gäller det att välja önskad betalningsmetod, varefter betalningen kan göras. Det är också möjligt att köpa krediter via din mobil. Du slår sedan numret som visas på skärmen och anger koden.
Detta beror naturligtvis på dina behov. Det är alltid lämpligt att köpa ett stort paket, eftersom detta är mer fördelaktigt för dig
Att skicka meddelande kostar 5 kredit
Tyvärr är det alltid möjligt att det kan uppstå problem vid hanteringen av betalningen. Kundtjänst kan hjälpa dig. Det är bäst att ta en skärmdump av betalningsmeddelandet, detta hjälper dig att hantera problemet mer effektivt.
Nej detta är inte möjligt. Ditt köp är länkat till ditt konto. Kontrollera noggrant i förväg om du lägger till krediter till rätt konto.
Högst upp på sidan kan du se antalet krediter du har kvar. Du hittar detta i mitten av sidan.
Rent generellt
Du kan begära ditt lösenord igen genom att klicka på "glömt lösenord" på inloggningssidan.
På konsultens profilsida kan du se alla deras specialiteter. På webbplatsen kan du använda sökfunktionen för att filtrera konsulter efter specialspecialiteter.
Kundtjänst finns här för frågor som inte kan besvaras av en konsult. Du kan också lägga upp problem du har haft med webbplatsen. Du kan skicka ett e-postmeddelande till maria@mediumastro.se
På både hjemmesiden og profilsiden til konsulenten kan du se tilgjengeligheten med en rød, grønn eller grå prikk. Den røde prikken indikerer at konsulenten er opptatt, den grønne prikken indikerer at konsulenten er tilgjengelig og den grå prikken indikerer at konsulenten er frakoblet. Noen ganger kan et medium vises frakoblet under en samtale. Dette for å forhindre at nye kunder avbryter samtalen mellom mediet og kunden.
Alla är unika. Det betyder att inte en enda konsult är det bästa för alla. En person kan ha en annan erfarenhet än en konsult och ha en helt annan erfarenhet från en annan.
Nej, kundservice är inte för frågor om förutsägelser och/eller avläsningar. Det är vad våra konsulter är till för.
Om du inte är nöjd med ett samråd kan du kontakta kundsupport via maria@mediumastro.se. Vi ber dig att beskriva ditt klagomål så specifikt som möjligt. Vi kommer sedan att behandla klagomålet.
Skicka ett e-postmeddelande till maria@mediumastro.se med tekniska problem. Vi kommer att hantera dina tekniska problem så snart som möjligt och erbjuda dig en lämplig lösning.
Meddelanden
När du klickar på inkorgen längst upp till höger på skärmen får du en översikt över dina olästa meddelanden.
Hvis du merker at det sendes en melding flere ganger, kan du kontakte helpdesk. Vi vil da se etter en passende løsning for deg.
I din inkorg kan du se uppe till höger hur många olästa meddelanden det finns. De olästa meddelandena finns också högst upp i inkorgen, ovanför de lästa meddelandena.
Alla dina meddelanden är anonyma och hemliga. Både frågan och svaret. Viktiga livsfrågor är alltid diskreta och våra konsulter följer strikta riktlinjer och konfidentialitet gällande integritet och känslig information.
Du kan ställa frågor till en av våra konsulter. Några ämnen du kan ställa dina frågor om är: Hälsa, familj, kärlek, relationer, arbete, helande, död, försörjning, ekonomi, arbete, känslomässigt stöd och sexualitet.
Om du går till din profil ser du de tre kryssrutorna. 1. Meddelanden, 2. Läsning 3. Dagliga horoskop. Om du avmarkerar alla rutor och sedan klickar på uppdateringsaviseringsinställningar får du inte längre aviseringar.
Om du är i meddelandesektionen med relevant media ser du en lila linje med texten Lägg till bild (valfritt). Om du klickar på den kan du skicka en bild.
Bilder kan inte skickas via kundservice. Om din bild är för stor rekommenderar vi att du minskar den eller skickar en ny bild.
Om du går tillbaka till profilen för konsulten i fråga kan du skriva en recension nedan. Våra konsulter uppskattar om du gör detta.
När du registrerar dig, får du en gratis läsning från oss. Du kommer också att ha motta 5 krediter för att bli känd med våra konsulenter.
Extra avgifter
Det kostar dig ingenting. Handlaren tar inte ut några avgifter. Ditt köp medför ingen transaktionsavgift, ingen medlemsavgift, ingen valutaväxlingsavgift, ingen utländsk transaktionsavgift och inga andra avgifter. Din kortutgivare kan dock lägga till en utländsk transaktionsavgift om ditt kort har utfärdats i ett annat land än säljarens samt alla andra avgifter som beskrivs i villkoren för ditt kort.
Min profil
Du måste vara 18 år eller äldre för att kunna använda vår webbplats. Är du minderårig? Då kan vi tyvärr inte hjälpa dig längre.
På både hemsidan och profilsidan för konsulten kan du se tillgängligheten med en röd, grön eller grå prick. Den röda pricken indikerar att konsulten är upptagen, den gröna pricken indikerar att konsulten är tillgänglig och den grå pricken anger inte tillgänglig
Alla är unika. Det betyder att det inte finns en enda konsult som är bäst för alla. En person kan ha en annan erfarenhet från en konsult och ha en helt annan erfarenhet från en annan.
Om du går till din profil finns det ett alternativ för borttagning av profiler längst ner. Om du klickar på den raderas din profil. Obs: Har du några krediter kvar? Dessa raderas sedan automatiskt.
Vi rekommenderar inte att du skapar fler profiler. Du får gratis krediter på en profil. Flera skapelser för detta har ingen mening.
Har du en fråga som inte nämns här? Ring kundtjänst eller skicka ett mejl till oss. Vi försöker svara inom två arbetsdagar.